6 типа служители, които трудно получават повишение

25 Ное 2019 08:12

 

В един идеален свят потенциалът ни относно повишението би имал по-малко общо с нашата личност и повече с работните ни резултати. Човешката природа обаче прави това трудно. За определени типове хора има по-добри възможности за кариерно развитие от други. А има и 6 типа, които често се оказват пренебрегвани в работата си.

Вижте кои са те, представени от Business Insider:

1. Бърборкото

Разбира се, добрите комуникатори често се ползват от с престиж пред своите ръководители. Ако обаче вашето определение за добра комуникация включва разпространяване на слухове и прекарване на свободното време, клюкарствайки с колеги, това няма да ви направи желания кандидат за повишение.

2. Неспособният да казва "не"

Докато добрите служители се стремят да посрещнат молбите и задачите от своите мениджъри, когато това е възможно, има и такива, които поемат повече, отколкото могат, без да казват нищо и накрая са претоварени. Това поведение не изглежда особено професионално за лицата, които взимат крайните решения в организацията.

3. Негативно настроеният

Служители, които постоянно отхвърлят предложенията на своите колеги, оплакват се редовно, без да се стремят да подобрят ситуацията си и рядко казват нещо положително за някого, няма вероятност да изградят добро мнение за себе си сред своите мениджъри.

4. Вечно нуждаещият се от спасяване

Важна част от това да сте добър екипен играч включва поемане на отговорност за грешките и оценяване на слабостите ви реалистично. Ако се представяте като постоянна жертва, винаги обвинявате другите за пропуснати крайни срокове или грешки в работата, ще ви е трудно да спечелите доверието на вашите колеги, както и на ръководителя ви.

5. Aгресивният

Избухливият темперамент не е приемлив в работната среда. Факт е обаче, че много служители не успяват да разберат тази истина и изкарват гнева си върху своите невинни колеги. Мениджърите със сериозни проблеми с характера си създават култура на страх, която е токсична и води до лоши работни резултати.

6. Всезнайкото

Работодателите със сигурност търсят знаещи служители с интерес да учат и споделят информация. Ако обаче установите, че редовно коригирате колегите си, настоявате, че вашите идеи най-добри и се смятате за най-умния човек в стаята, вероятно ще отчуждите както колегите, така и ръководителите си. По този начин ще намалите шансовете си, когато дойде време за бонуси и повишение.

Main Menu