“Намери друг начин” и “Тротоара” обединяват сили в обща кауза за българските младежи

17 Дек 2020 16:59

 

Кампания “Намери друг начин” намери поредния свой съмишленик и партньор в лицето на фондация “Тротоара”. Събра ги общата мисия да достигнат до младите в България и да ги информират по значими въпроси.

Мисията на фондация “Тротоара” е да създадат подходящи условия за творчество и изява на младите хора, като ги насърчават да изградят и развиват своите културни и интелектуални ценности, да усъвършенстват своите умения и да придобият нови. “Тротоара” описват дейността си като място, на което младите хора могат да получат подкрепа в тяхното личностно и професионално развитие като пълноправни членове на българското общество и света.

Значимото партньорство вече произведе първия резултат, като наскоро от “Намери друг начин” ексклузивно разпространиха в своите социални мрежи интригуващо видео с участието на основателя на фондацията Деян Янков. В клипа, създаден специално за младите хора в България и отразяващ тяхната реалност, той споделя за ключовото значение на комуникацията между тийнейджъри и възрастни. Също така разкрива наблюденията си за младежите, които са взимали участие в дейностите на “Тротоара” и съветва младото поколение, когато е в труден момент да не се притеснява да се обърне към отдел “Закрила на детето” или други организации с такава дейност.

От “Намери друг начин” информират, че съвсем скоро предстои разпространението на още две интригуващи видеа с участието на Янков, насочени отново към младата аудитория.

За кампанията:

„Намери друг начин“ е разработена в подкрепа на политиките на Европейската комисия, които имат за цел да гарантират икономическия, културния и социалния растеж на страните от Европейския съюз и могат да се развиват в стабилна, законна и сигурна среда, както и за изграждането на отворена и по-безопасна Европа.

Кампанията се финансира по Програма за овластяване на гражданското общество към Фонд „Вътрешна сигурност“ на Генерална дирекция „Миграция и вътрешни работи“ на Европейската комисия и ще продължи през 2020 година.

Кампанията се изпълнява от комуникационна агенция Intelday Solutions в партньорство с Център за изследване на демокрацията и Фондация „Приложни изследвания и комуникации“.

Повече за кампанията може да намерите в профилите в социалните медии, както и на официалните канали на кампанията - сайт, Facebook страница, Instagram профил и YouTube канал.

 

Main Menu