Всички текстове и изображения публикувани в PlovdivskiNovini.com са собственост на „Джи Ел Медия Груп”
plovdivskinovini@gmail.com
Общинският съвет на Пловдив прие отчета за изпълнение на годишната програма за туризъм за 2018-та година. Дебатът по точката основно беше към недобрата фондация "Пловдив 2019". Те даже казаха, че не са предоставени отчети за последната половин година. Също така критикуваха за слабата реклама на града.
Председателят на групата на БСП Николай Радев каза, че фондацията не се справя със задълженията си и в града няма никакви събития. Радев предложи да има специална сесия, на която да се разгледа работата на Фондацията.
Слаба е рекламата на Пловдив, точно когато сме културна столица, каза Радев. Няма ръст на туристите, а хотелите се оплакват, че няма резервации, заяви още червеният съветник.
Кметът Иван Тотев обяви, че има 300 хиляди лева за реклама, но те са малко. Той обеща работата на фондация "Пловдив 2019" да се обсъди на заседание на Общинския съвет. Все пак Тотев каза, че театърът и операта са разпродали билетите за представленията си.
Слави Георгиев от ПФ каза, че ще събират подписи за насрочване на извънредна сесия на общинския съвет с една точка, в която да се разгледа работата на фондация "Пловдив 2019". Според него чужденците идват и се разхождат по Главната, а след това приключват в заведенията в Капана. "Липсва синхрон между Общинския съвет и Фондация Пловдив 2019", категоричен беше Георгиев.
Заместник-кметът Александър Държиков посочи, че има ръст с над 30% на посещенията в музеите от чужденци.
Има ръст и в нощувките, повече от два пъти са реализираните такива, и дори има ръст с над 2 млн. лева приходи от хотелиерите, каза Държиков.