Ardes.bg зарадва феновете на IT техниката с нов магазин в Пловдив

12 Апр 2021 06:49

Ardes.bg, която е с 25-годишно присъствие на пазара на IT техника в България, зарадва феновете си с новината за новооткрития магазин в Пловдив. Компанията е позната с разнообразното си портфолио от лаптопи, настолни компютри, компоненти и периферия на водещи производители.

Новият обект е с площ от 242 кв. м. и официално отвори врати на 09.04.2021 г. За него Ardes.bg е избрала ключова и комуникативна локация бул. „Княгиня Мария Луиза“ №35.

Търговската зала е организирана в обособени зони, в които потребителите ще открият техника според своите нужди: от офис до подходяща за обучение, презентация или забавление; за гейминг - за любители и професионалисти; бизнес ориентирани решения; за работа от дистанция и насочена към хора, които често пътуват.

2000 са моделите в една от най-търсените категории - лаптопите, които  Ardes.bg предлага,  като в магазина потребителите могат да видят над 150 разновидности. Това предоставя на клиентите директен избор и ще им спести от времето за чакане и доставка. За съдействие в намиране на подходящо решение се грижи екип от специалисти в областта на технологиите. Бизнес секторът в града може да разчита на отдел, специализиран в областта на корпоративните комуникации.

Ardes.bg предлага регулярни промоционални оферти, които освен атрактивни са и достъпни с опцията покупка на изплащане. Процедурата за стоково кредитиране е организирана да се случва лесно и удобно както онлайн, така и  на място в обекта.

Освен хардуерни и софтуерни продукти, магазинът предлага и редица услуги, които ще осигурят спокойствие при използване им. Сред тях са: (застраховка) защита срещу инциденти на закупената техника, удължена гаранция, дистанционна IT помощ в случаите на софтуерен проблем - услуга, осъществявана от разстояние, и много др.  

Обектът разполага със собствен сервиз за гаранционно и извънгаранционно обслужване. Първоначално той ще се помещава в магазина, а в рамките на няколко седмици се очаква да заработи самостоятелно – в отделен обект в непосредствена близост.

Както всички магазини на Ardes.bg, така и този – в Пловдив, работи при спазване на високи хигиенни норми и въведените противоепидемични мерки. С грижа към клиентите, обслужването става при необходимата дистанция с цел тяхната протекция и тази на екипа.

За всички, които предпочитат да пазаруват онлайн, на разположение е сайтът www.ardes.bg, който събира цялото продуктово разнообразие на едно място. Чрез него потребителите могат да направят поръчка в условията на домашния уют, като изберат да получат чрез доставка до адрес, или на място - в магазина. В случай че направеният избор не удовлетворява изискванията им или искат нещо по-мощно, по-различно, в рамките на 14 дни от покупката, те могат да върнат закупената техника. Tози срок може да бъде удължен до 60 дни чрез включване в програма Premium Support, която осигурява достъп до специални оферти и ексклузивни отстъпки за услуги.

С новата инвестиция Ardes.bg разширява мрежата си от обекти, които към момента обхващат градовете – Варна, София, Велико Търново и Перник, като последните два работят на принципа на франчайз. Това е още една възможност „и място, в което може да се видят най-новите и актуални IT продукти, съчетани с експертна консултация и съдействие при избора“ – заяви Мариян Георгиев, управител търговия на дребно.Той уточни, че с отварянето на този магазин, посетителите ще бъдат посрещнати от екип, който с желание ще им съдейства в намиране на подходящ продукт.

Инж. Димитър Димитров, собственик на компанията, от своя страна, благодари на служителите за всеотдайната работа и постигнати резултати. В обръщението си той подчерта, че екипът на Ardes.bg непрекъснато доказва, че България е едно страхотно място за бизнес и живот, място за изграждане на професионалисти.


За амбицията да продължи да развива своя бизнес, тръгнал като „гаражен офис” на 4-ия етаж на кооперация във Варна, Димитров каза, че днес компанията е с тези резултати, благодарение на хората - „Истината е, че хората са тези, които правят нещата.”. А сега, в условия на пандемия, ще продължат да работят усилено, за да доставят на своите клиенти компютърните технологии, необходими за комуникация, общуване, работата и обучение от дистанция. В заключение той отправи пожелания към екипа да посрещат клиентите с усмивка, да се грижат за тях така, както ако те бяха на мястото на клиента, биха искали да бъдат обслужени.

Main Menu