Всички текстове и изображения публикувани в PlovdivskiNovini.com са собственост на „Джи Ел Медия Груп”
plovdivskinovini@gmail.com
България не е достатъчно рекламирана като туристическа дестинация според българите. Това показва проучване на "Галъп Интернешънъл", проведено сред 1000 души.
С почти пълно единодушие сънародниците ни смятат, че е необходимо в държавния бюджет да се предвиждат средства за реклама на България като туристическа дестинация в чужбина, а едва 10% са на противоположното мнение.
На този фон 73% от анкетираните посочват, че държавата не прави достатъчно за реклама навън. 68% пък са на мнение, че и рекламата вътре в страната не е достатъчна.
Независимо от това 27% от населението поставя по-скоро висока оценка на рекламирането на вътрешния туризъм, което вероятно се дължи на по-близкия и непосредствен опит на българите с популяризирането на туризма на вътрешния пазар.
Широка подкрепа сред анкетираните получава и идеята, обсъждана в Министерството на туризма, всяка община да отделя средства за реклама в чужбина от туристическия данък - 78% от запитаните нямат против част от събираните от общините пари да отиват за реклама на туризма.