Всички текстове и изображения публикувани в PlovdivskiNovini.com са собственост на „Джи Ел Медия Груп”
plovdivskinovini@gmail.com
Рекордните към момента 95% от българите знаят какво представлява търговската кампания Black Friday, а 73% от тях възнамеряват да се възползват от специалните оферти и да направят покупка. Това отчита представително проучване на Kantar*, според което онлайн магазините продължават да са предпочитан избор за Black Friday. Данните сочат и че eMAG е водеща платформа сред дестинациите за електронна търговия по време на кампанията – посочвана от 41,2% от респондентите.
Тази година Black Friday на eMAG ще започне на 22 ноември и ще продължи до 01:59:59 ч. на 23.11.2019 г. „След адреналина на деня искаме да направим всичко възможно максимално количество от поръчките да бъдат доставени за две седмици“, казват от компанията, която е осигурила 220 000 продукта на склад в разнообразни категории.
Маркетплейс партньорите на eMAG.bg също се включват с допълнителни 300 000 оферти за Black Friday. Сред тях има както продукти от традиционните категории, така и по-нестандартни предложения като инвестиционно злато, автомобили и мотоциклети, почивки до екзотични дестинации и дори яхти.
Подготовката за шопинг събитието
Зад Black Friday на eMAG стоят месеци усилена работа – преговори с доставчици, партньори и куриерски компании. За всички три страни, където eMAG оперира и организира Black Friday, са направени инвестиции до З милиона евро в сървъри, хостинг и облачни услуги, с цел да се поддържат всички платформи в деня с най-големия трафик през годината и да се осигури добро потребителско преживяване.
Тази година офертите на eMAG за Black Friday ще включват:
Кратък наръчник за Black Friday 2019