Всички текстове и изображения публикувани в PlovdivskiNovini.com са собственост на „Джи Ел Медия Груп”
plovdivskinovini@gmail.com
Изпълнителният директор на "Национална лотария" Димитър Ганев препоръчал на Васил Божков да не продава играта с талончетата на чешката компания SAZKA, тъй като цената от над 1 милиард лева за 51% от собствеността била ниска. Това обяви Ганев в сутрешния блок на Нова телевизия.
Миналата седмица Божков разкри във фейсбук, че чехите от SAZKA са внесли оферта за закупуване на мажоритарния дял от лотарията. Според версията му малко по-късно пък при него дошъл министърът на финансите Владислав Горанов, който направо му предложил да отдаде част от собствеността на посочена от властта фирма.
"Ню Геймс" и „Националната лотария” пари на властимащи не са давали. Не знам за среща между премиера Бойко Борисов и Васил Божков и не мисля, че такава е щяла да бъде полезна за нас”, каза още Димитър Ганев.
„Имаме издадени актове за около 235 млн., които са в начална съдебна фаза. Смятам, че не сме направили нищо нередно и ще го докажем пред магистратите. Винаги съм бил убеден, че работим стриктно по закона”, категоричен бе Ганев.
Според него през годините, в които той е работил с Божков, най-близките му партньори винаги са били семейство Найденови.
"Моите срещи в „Нове Холдинг” са били абсолютно служебни и с предварителна уговорка. Няма как съдружници да не спорят, но Божков е бил предвидим партньор и аз не съм имал проблеми с него в бизнес отношенията”, обясни изпълнителният директор.
Той подчерта, че от няколко месеца насам не разговаря с обвиняемия бизнесмен.
„Подписвал съм всичко абсолютно спокойно. Още от февруари компаниите ни са подложени на щателна ревизия от НАП и проверките продължават”, каза още Ганев.
Той заяви, че не смята, че укриващия се в Дубай хазартен бос е „търгувал с влияние по отношение на бюджетите на „Националната лотария”, що се отнася до договора й с Нова телевизия.
„Аз работя с Нова от 2002 г. – много преди да познавам Божков. „Националната лотария” започна да разпространява билети в края на 2012 г. Тогава разяснявахме на хората какъв тип продукт предлагаме и убеждавахме партньорите, че той има място на българския пазар”, поясни Ганев.
Той допълни, че не е чувал за оказван натиск компанията да бъде продадена.