Каква предизборна кампания можем да очакваме?

09 Май 2024 08:47

Очакваме вяла, апатична и беззъба предизборна кампания. Обществената енергия и внимание са изчерпаем ресурс и политиците ни го изчерпаха до нулата. Политическите централи ще се концентрират повече върху организацията на политическия процес, отколкото върху политическите послания. Това заяви пиар експертът Пепи Димитрова в ефира на бТВ.

„Трябва да пренасочим вниманието си към електората. Защо намалява броят на избирателите? Защото вече не вярват на безбройните фалшиви и неверни обещания. Трябва едно по-сериозно и новаторско вглеждане в реалните проблеми на реалната общност – нещо, което политиците не правят”, смята от своя страна медийният експерт и моден анализатор проф. Любомир Стойков.

Според него не трябва да се подценява ролята на комуникационните специалисти и пиарите.

Езиковедът доц. Владислав Миланов заяви: „Защо през политическата реч думите изгубиха смисъл? Повече от 20 години говорим за неуместни клишета, речева агресия. Големият проблем е тази пропаст между думите и това, което стои зад тях. Изморихме се да превеждаме политиците от български език на български език.”

„През последните два месеца гледахме непосготвени опорки и спонтанни речи на политиците. Нямаме професионално обучени политици”, категорична е Димитрова.